5 Breakfast Ideas

Ať už byly moje stravovací návyky poslední doby jakékoliv, o mých snídaních se to říct nedá. Ty jsou vždycky super zdravé a veliké, přesně tak jak potřebuju 🙂 Jsem snídaňový člověk – ráno bych bez jídla nedokázala kamkoliv jít a něco dělat. V tomto článku bych vám chtěla dát pár tipů na moje snídaně z poslední doby 🙂

No matter how my lifestyle looked like recently – my breakfasts stayed super healthy and big. Exactly the way I need them. I’m a breakfast person – I couldn’t go anywhere and do anything before food in the motning. In this post I’d like to give you few tips for my breakfasts.

Tahini Oatmeal
Máte rádi halvu? Já jsem ji vždycky milovala, než jsem zjistila kolik je v té kupované přidaného cukru a tuku. Ale dám vám tip – tahini pasta s lžičkou medu chutná PŘESNĚ jako halva! Proto tuhle kombinaci miluji i v kaši 🙂 Na fotce je ovesná kaše s tahini a medem, s ananasem, lesním ovocem, kokosovými chipsy, plátky mandlí a polité datlovým sirupem. 

Do you like halva? I used to love it before I realized that the bought halva is packed with added loads of sugar and fat. But I’ll give you a tip – tahini sauce with a spoon of honey tastes EXACTLY like halva! I love this combination in oatmeal. In the picture there’s oatmeal with tahini, honey, pineapple, berries, coconut nibs, sliced almonds and date sirup.

 

Rye bread & PB & Banana
Arašídové máslo a banán – nesmrtelná nejlepší kombinace 🙂 K tomu v toustovači ohřátý žitný chlebík a káva s rýžovým mlékem. 

Peanut butter and banana – the best immortal combination 🙂 With toasted rye bread and coffee with rice milk.

Quinoa Porridge

Další kaše, tentokrát ne ovesná, ale z quinoi. Quinou uvaříme ve vodě do které přidáme trochu mandlového (nebo jiného rostlinného) mléka. Ke konci vaření přidáme rozmačkaný banán, skořici a vanilkový extrakt. Nahoru jsem dala mražené ostružiny, plátky mandlí, čtvereček 70% Lindtky a lžičku arašídovo-čokoládového másla.

Another porridge, this time made of quinoa. Cook the quinoa, add a bit of almond (or any plant-based) milk. Before the end of cooking, add mashed banana, cinnamon and vanilla extract. I topped mine with frozen blackberries, almond slices, a piece of 70% Lindt chocolate and a teaspon of peanut-chocolate butter.


Avocado Smoothie Bowl
Zjistila jsem, že mi avokádo nedělá ve větším množství úplně dobře – ale kdo s ním nemá problém, můžete zkusit tento recept 🙂 Avokádo jsem rozmixovala kakaovým práškem, 1/3 hrnku mandlového mléka a trochou medu. Na pánvi s trochou kokosového oleje a javorového sirupu jsem opražila 2 lžíce ovesných vloček a 2 lžičky slunečnicových semínek. A ty jsem spolu se strouhaným kokosem a lískovými oříšky nasypala do avokádové smoothie misky.
I found out that I don’t feel well when eating too much avocado – but if you don’t have problems, you can try this recipe 🙂 I blended the avocado with some cacao powder, 1/3 cup almond milk and a bit of honey. Then I roasted 2 tablespoons of rolled oats and 2 teaspoons of sunflower seeds with a bit of coconut oil and maple syrup. And finally I topped the avocado smoothie bowl with that caramelized mix plus shredded coconut and hazelnuts.

Banana Yogurt Smoothie Bowl
Když není mléko, použijte jogurt – pro tuto snídaňovou misku jsem rozmixovala 1 banán, lžíci arašídového másla, půl hrnku jogurtu, půl hrnku vody a čtyři datle. Na vrchu – slunečnicová a dýňová semínka, mandlová moučka a další oříšky.
When you don’t have milk, use yogurt – for this breakfast bowl I blended 1 banana, a tablespoon of peanut butter, half a cup yogur, half a cup water and four dates. Topped with sunflower and pumpkin seeds, almond meal and other nuts.

2 thoughts on “5 Breakfast Ideas

Leave a comment