Peanut Butter & Maple Syrup Granola

Jak už jsem zmínila v článku How I lost 10 pounds, v rámci změny vyřazení pšenice z jídelníčku, jsem přestala jíst müsli. Jenže ono je to tak dobré! 
Před časem jsem poprvé zkusila domácí müsli – bez použití pšenice, pouze z ovesných vloček a jako pojivo jsem použila med a arašídové máslo. A výsledek byl překvapivě skvělý – perfektně spečené velké kousky müsli, výborná chuť a hlavně žádný zbytečný cukr, tuk a mouka. V dnešním článku vám ukážu druhou variantu, kde jsem med nahradila javorovým sirupem. A burákové máslo a javorový sirup? Z toho snad ani nemůže vyjít nic špatného 😀 ♥
As I already mentioned in How I lost 10 pounds post, since the change of my diet plan, I stopped eating granola. But it’s so tasty!
Some time ago I tried my own granola – without using wheat, made only with oat flakes, honey and peanut butter. And the result was surpisingly awesome – perfectly baked big pieces of granola, delicious taste and especially no added sugar, gluten and flour. In this post I’ll show you another variation, where I replaced the honey with maple syrup. The peanut butter and maple syrup? It can’t out turn wrong 😀  ♥

 
!function(d,s,id){var js,ajs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(!d.getElementById(id)){js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=”https://secure.assets.tumblr.com/share-button.js”;ajs.parentNode.insertBefore(js,ajs);}}(document, “script”, “tumblr-js”);


Jak trávíte třetí týden prázdnin? Pokud nejste někde na jihu u moře tak to na opalování a válení u vody moc není. Což mě osobně celkem štve, protože jsem se konečně jeden rok rozhodla, že se opálím a sluníčko nikde. Jeden den čtyřicítky a druhý den je pod dvacet a člověk musí jít ven v mikině. Paráda.

Já jsem momentálně s bratrem a sestřenkou na pár dní u babičky, zrovna jsem odcvičila desetiminutový workout, teď zveřejnit článek a potom hurá vymyslet nějaký program, co dělat dál. Zatím přemýšlím nad bubble tea (není nad to psát o tom, jak jím zdravě a potom se přiznat, že do sebe občas cpu tuhle přeslazenou obavenou vodu :D), laser game, bowling, grilování a stanování na zahradě ..
Užívejte prázdnin a nezapomeňte vyzkoušet tuhle vynikající granolu !! 🙂

How do you spend the third week of holiday? If you’re not on a beach somewhere and you stay in Czech Republic, you’re probably not suntanning and lying by the pool. I’m quite mad about the weather here, because this year I finally decided I’m going to get a sun tan and now the sun is not shining at all. One day it’s eighty degrees and the next day it’s less then fourty and you have to go out wearing sweatshirt. Awesome.

Right now I’m staying at my grandparent’s with my brother and a cousin, I just finished 10 minutes workout, now let’s go post this article and then make some plan for today. Yet I’m thinking about bubble tea (it’s perfect to write about eating clean and then admit that sometimes I buy this dye water full of sugar :D), laser game, bowling, bbq and camping in the garden ..
Enjoy the holiday and don’t foget to try this delicious granola !! 🙂

vegetarianvegan
sugar freegluten free / bez lepkudairy free / bez mléčných výrobkůeggs free / bez vajec
Ingredients:
  • 2 a 1/2 hrnku ovesných vloček / 2 and 1/2 cup oats
  • 1 lžíce javorového sirupu / 2 Tbsp Maple syrup
  • 2 lžíce arašídového másla / 2 Tbsp Peanut Butter
  • 1/4 hrnku sušených brusinek / 1/4 cup dried cranberries
How to:
  • Vločky smíchejte v míse s arašídovým máslem a javorovým sirupem / In a large bowl, mix the oats with peanut butter and maple syrup
  • Promíchejte směs rukama, aby žádné vločky nebyly suché / Use your hands, so no oats will be dry
  • Rozložte vločky na plech vyložený pečícím papírem / Place the oats on a baking sheet with baking paper
  • Nechte péct v troubě na 150° asi 20 minut / Bake for 300°F for about 20 minutes
  • Po upečení přimíchejte sušené brusinky  / After baking, add dried cranberries

7 thoughts on “Peanut Butter & Maple Syrup Granola

  1. Kateřina Rodová

    To vypadá tak krásně! Vločky s medem nebo sirupem mám moc ráda. Dělám je teda na pánvi a ne v troubě. Ale arašídové máslo mě nikdy nenapadlo. Určitě to s tím zkusím. 🙂
    Jinak prázdniny zatím trávím převážně doma. Byla jsem s rodinou akorát na pár dní v Chorvatsku, příští týden odlétáme s kamarádkou do Řecka. S opalováním tady je to opravdu zlé. Když byla ta vedra, nemohla jsem ani vylézt ven a další dny jsem byla doma zabalená v mikině. Ale co, já se stejně neopálím ani u moře. V létě bývám tmavě bílá. 😀
    KattyLife

    Like

  2. Adéla Skládalová

    S tím opalováním to mám stejné, právě že se nikdy moc neopálím a když jedeme někam na dovolenou tak pořád někde cestujeme a celodenní slunění u moře není nic pro nás 😀 Ale když já bych sakra chtěla být někdy fakt opálená ! 😀 Jinak máš úžasné plány na prázdniny !!

    Like

Leave a comment