Before Christmas Random

Ahoj všichni 🙂
Konečně byl dneska poslední den školy a čekají nás víc jak dva týdny klidu … Mám z toho neskutečnou radost, protože poslední dny už jsem si nepřála nic jiného, než vyhodit všechny učebnice a školní prezentace z okna, zamotat se do peřiny a jít spát. Ještě tento týden – poslední týden před Vánoci – jsme měli každý den nějaký test, dokonce ještě dneska ráno jsem před závěrečnou mší v kostele a studentskou akademií, o čtvrt na osm šla psát poslední písemku … Prostě děs. Každopádně už je to naštěstíza mnou a můžu si konečně začít vychutnávat Vánoční pohodu .. 🙂 
Jelikož minulý víkend toho na mě bylo vážně moc, tak jsem nezveřejnila žádné video a přestože jsem se celý týden pokoušela něco vymyslet a natočit, bohužel se mi nepovedlo žádný materiál pořídit. Ale tento víkend mám času víc než dost, takže rozhodně zítra nebo v neděli vyjde nové video 🙂
Hey guys 🙂
Today was finally the last school day before Christmas and we have more than two weeks of holidays now … I’m so happy because of that, because last days I just didn’t wish anything else, than throw all exercise books and school powerpoints out of the window, wrap myslef to the duvet and sleep. Even this week – last week before Christmas – we had some test every each day and even today before the mess in church and the students academy, I had to write the last test at 7.15 … Horrible. Anyway I survived everything and I can finally start to enjoy the Christmas chill .. 🙂 
Because of I had really a lot of work last weekend, I didn’t publish any new video, and altough I wanted to record some all week long, unfortunatelly I just didn’t get any material. But this weekend and have more than a lot of free time, so definitely on Saturday or Sunday I’m gonna publish new video 🙂
DIY gifts for best friends
My gift for BFFs

 

School students academy
School students academy
Crew Socks
Awesome gift from my friends

Leave a comment