Random.

Ahoj 🙂
Vím, že někteří blogeři na své blogy přispívají tak nepravidelně, že nový článek napíší třeba párkrát do měsíce, ale já jsem zvyklá psát téměř každý, nebo každý druhý den a proto se omlouvám za mou několikadenní neaktivitu. Byla jsem téměř od začátku školního roku nemocná, nejdřív něco přes týden, potom jsem byla týden ve škole a potom zase skoro tři týdny doma, takže jsem na blog přidávala jen starší koncepty přes mobilní appku z postele.

Hey 🙂
I know that some bloggers post articles on their blogs so irregulary, so they write new article just few times a month, but I got use to write something every day or every second day, so I’m sorry for my several days inactivity. I was ill almost since the new school year stared, I was at home for a week, then a week in school and then again almost three weeks at home, so I uploaded just old concepts with the mobile app from my bed.

Člověk si řekne, že je aspoň na chvíli klid od učení, brzkého vstávání a podobně, ale za prvé to následné dopisování sešitů a písemek je příšerné a za druhé já měla po většinu mé nemoci horečky, takže jsem se ani nemohla nijak pohybovat po bytě, ale jen jsem ležela jako mrtovla, pila čaj a sledovala v televizi filmy a seriály, které mi úspěšně začaly splývat dohromady a po několika dnech mě také absolutně přestaly bavit.
Ale teď už jsem (snad) konečně v pohodě a dohánění školy, mám několik nápadů na články i videa, která hodlám o víkendu nebo případně v průběhu podzimních prázdnin příští týden zrealizovat.

You may think, that the rest of the studying and early waking up is great, but first the subseqent substitions of lot of tests in school is really awful and I also had a fever for a long time so I couldn’t even walk walk around the flat, I was just lying like a corpse in the bed, drinking tea and watching movies and tv shows, that succesfully started merge together and I wasn’t fun anymore.
But now I’m finally (I hope) good and besides the school catching up I have some ideas for articles adn videos so I’m gonna realize them at weekend or during the fall holidays next week.

Jelikož dneska na vymýšlení komplikovanějších článků nebo případné točení videa celkem unavená, chtěla bych přidal alespoň pár random fotek – pár aktuálních, pár ještě z prázdnin, některé ještě z konce školního roku atd. 🙂

Because today I’m a bit tired for writting some complicated articles or recording a video, I at least want to add some random photos – some actual, some from summer etc. 🙂

room makeover
Přestavba mého pokoje … / My room makeover

Eyes funny art
“Umělecký” pokus s bratrem / “Art” attempt with brother
sportsdirect.com
Zásilka ze sportsdirect.com / sportsdirect.com order

The Falut In Our Stars twitter live chat with John Green
TFIOS večírek na twitteru – (live chat s Johnem Greenem) / TFIOS twitter party (live chat with John Green)

sweets
Hody :3 / Feast :3
Countrouting palette Ebay
Konturovací paleta – zásilka z Ebay.com / Countrouting palette – ordered on Ebay.com
Sunset
Výhled z okna na západ slunce / Sunset through window

lonely boat
Kemp Moře u rybníka Řeka / Sea camp at River pond

Demolice Oděvního podniku v Prostějově
Demolice Oděvního podniku v Prostějově / Demolition of fashion company in Prostějov

Koncert Vlasty Redla v Krucemburku
Koncert Vlasty Redla v Krucemburku / Vlasta Redl’s concert in Krucemburk
Bubble tea Olomouc
Bubble tea v Olomouci / Bubble tea in Olomouc
Jak prožíváte podzim vy? 🙂 / How do you enjoy your autumn time?

4 thoughts on “Random.

Leave a comment