INTERVIEW: Lyanelle Beast

O další rozhovor jsem poprosila slovenskou blogerku a youtuberku Lyanelle Beast. Žije v Bratislavě a je z jednovaječných dvojčat. Ve světe blogů se pohybuje už přes pět let a jak sama říká, že své čtenáře dokáže zaujmout svým smyslem pro humor a upřímností.

For next interview, I asked a Slovak blogger and a youtuber Laynelle Beast. She lives in Bratislava and she’s from identical twins. She is in the world of blogs for more than five years and as she says, she can take her readers by her sense of humour and sincerity.

 
Lyanelle Beast 

Můžeš se nám krátce představit? / Can you shortly introduce yourself?

Dlhé to rozhodne nebude, keďže ja sa nerada predstavujem, respektíve nerada o sebe píšem také tie základné veci, haha. Som z Bratislavy, mám 18, som z jednovaječných dvojičiek. Blogovaniu sa venujem už piaty rok, s YouTube mám skúsenosť zatiaľ “iba” rok a pol, približne. Som strašne náladový a nerozhodný človek, zvyknem veľa rozmýšľať, mám rada úprimnosť a sama s ňou nemám vôbec problém. A ešte si celkom rada plním svoje ciele 🙂

It surely won’t be long, because I don’t like to introduce myself, or I write the basic informations, haha. I’m from Bratislava, I’m 18 years old and I’m from monozygotic twins. I blog for five years now, and I have an experience with youtube about “just” a year and a half. I’m very moody and indecisive person, I tend to think a lot, I like sincerity and personally I have no problem with it. And also I like fullfile my goals 🙂


Popiš nám svůj styl oblékání. Je něco co tě ve tvém stylu ovlivňuje, inspiruje? / Describe your clothes style. Is there anything that affect, inspires you?

Povedala by som, že môj štýl obliekania nie je úplne jednoznačný. Niekedy na seba vezmem hocičo čo mi prvé príde pod ruku, a vôbec to neriešim, kým je to pohodlné, inokedy si naozaj viem dať záležať a ladím veci tak, aby tam bol nejaký kontrast. Keď už si dávam záležať, tak chcem byť vždy v niečom, s čím som spokojná. Ak sa v niečom necítim dobre, proste to nie je ono, ale tak to je asi u každého 🙂

Ovplyvňuje ma možno tak nálada, a inšpirujú ma jednotlivé “kúsky”, či už ich vidím po internete alebo v obchodoch. Nie som ten typ, ktorý by si povedal, “Wau, toto chcem, to musím mať!” a na druhý deň sa premáva s takmer presnou kópiou tej veci. Radšej si pamätám, čo sa mi páči a kombinujem v hlave. A časom. Ale ako som už povedala, niekedy to vôbec neriešim 🙂

I would say, that my style of clothing isn’t enterely clear. Sometimes I take anyhing that I found and I totally don’t care about it, just want it to be comfortable, and sometimes I give a lot of care and I try to align things so that there was some contrast. I always wanna be satisfied with it. If I don’t feel good in something, I’ts just not exactly the right thing, I think all of you know what I mean 🙂

I’m affected by mood and I get inspired by each “pieces”, that I see on the internet or in shops. I’m not the type of the person that would say “Wow, I really want it, I have to got it!” and next day, go to shop and buy the eestreat of that thing. I rather remember what I like and I combinate in my head. In time. But as I’ve said yet, sometimes I just don’t care at all 🙂

Jak bys zhodnotila obecně módu a styl na Slovensku? / How would you rate the fashion and style in Slovakia?

Všeobecne si myslím, že na Slovensku sme stále strašne pozadu a väčšina ľudí sa bojí prejaviť a nosiť to, čo sa im páči, pretože za to dostanú nie moc príjemnú reakciu od okolia. Nevravím, že je to nutnosť, a že sa to stáva každému, ale z toho čo som si ja stihla všimnúť, je to už väčšinou tak. Inak si myslím, že je tu naozaj málo ľudí, ktorí by boli štýloví a zároveň sami sebou, skôr si myslím, že väčšina ľudí sa oblieka úplne rovnako a potom po sebe navzájom kričia kto koho kopíruje. Aspoň ja mám taký dojem teda.

In general I think, that in Slovakia, we are just really delayed a lot and a most of people here are afraid to take shape and wear what they want, because the neighborhood will give them not nice reaction. I don’t say, that it’s a necessity, and that it happend to everyone, but often it’s like that. Moreover I think that there are really just few people that have style and are themselves concurrently, I rather think that most of people dress just totally same way and they mutually accuse who follows who. I just get this impression.

Lyanelle Beast


Máš nějaké oblíbené návrháře, značky nebo obchody? / Have you favourite fashion designers, brands or shops?

Návrhárov pravdepodobne nie, nakoľko až takto dopodrobna všetko ohľadom módy nesledujem, ale mám dosť rada H&M (asi ako každý druhý človek, ale čo už) a dosť som si obľúbila Bershku v poslednej dobe, páči sa mi Zara, ale úprimne je mi fakt ľúto tam nakupovať, pretože tie ceny sú niekedy až k zaplakaniu, teda ak si to mám hradiť z vlastného 😀 Ale verím tomu, že tie ceny sú primerané kvalite, jediné čomu nie sú primerané sú príjmy slovenských občanov, ale to by bola debata na úplne inú tému, haha.

I probably don’t have favourite fashion designer, I don’t watch fashion so much, but I like H&M a lot (like almost every second person) and in the last time I became interested in Bershka, and I like Zara, but honestly, I’m sorry to shop there, because the prizes are sometimes just for a cry, if I have to buy it from my money 😀 But I believe, that the prizes match the quality of the clotes, just the icnomes of Slova citizens aren’t corresponding, but it would be a conversation about totally different topic, haha.

Máš nějakou módní ikonu – herečku, zpěvačku, modelku .. ? / Do you have some fashion icon – actress, singer, model .. ?

Vždy keď sa ma niekto pýta na ikonu alebo idol, mám okno. A myslím to vážne. Mám rada Jennifer Lawrence. Ale netvrdila by som, že zrovna po tej módnej stránke – skôr sa mi páči, že je spontánna a sama sebou a to nikdy nie je na škodu, a ani v móde nie.

Always when somebody ask me who’s my icon or and idol, I have a blackout. I mean it seriously. I like Jennifer Lawrence. But I wouldn’t say, that I like her because of fashion – I rather like, that she’s spospontaneous and justr herself and it’s always great property, in fashion too.

Jakou používáš nejčastěji kosmetiku? Líčíš se každý den, nebo chodíš ven i nenaláčená? / What cosmetics do you use? Do you wear makeup every day, or you go out with no makeup sometimes?

Najčastejšie to bude asi Catrice, pretože odtial mám najviac kozmetiky a používam ju zakaždým keď sa líčim, čo nemusí byť každý deň, pretože nejako vôbec nemám problém bez mejkapu ísť hocikam. Teda ak to to miesto naozaj nevyžaduje. 😀

Probably Catrice, because I have really lot of cosmetics by this brand and I use it every time when I do my makeup, and it’s not every day, because I have really no problem to go out without makeup anywhere. If the place don’t require it, of course 😀

Lyanelle Beast

Kdy jsi založila blog a začala točit videa na youtube? Co tě k tomu vedlo? / When did you established your blog and started making videos on youtube? What made you start with it?
Blogov som mala niekoľko, spomínala som že teraz (o mesiac?) to bude už 5 rokov môjho blogovania a bude bežať šiesty. Na blogspote som už vyše roka plus nejaké dva-tri mesiace. Točiť som začala v septembri 2012, v podstate odkedy som mala Alice (zrkadlovku).

K blogovaniu som sa dostala spontánne, cez jedno dievča ešte zo základky a som za to fakt vďačná, pretože mám niečo čo ma naozaj baví. YouTube som sledovala ešte dlho predtým, než som sa vôbec rozhodla s ním začať a tiež to šlo tak spontánne, pamätám si, že som chcela spraviť na blog videoodpoveď, potom som začala trocha s líčeniami a potom sa to ľuďom celkom páčilo a tak som nemala dôvod s tým seknúť, a tvorím doteraz. 🙂

I had lot of blogs, about a month ago I remember that it’s 5 years of my blogging now. On blogspot I’m about a year and two-three months. I started recording in September 2012, when I got Alice (lens reflex camera).

I started blogging spontanneously, thanks for one girl from primary school and I’m really grateful for it, because it’s one of things that I really like to do. I watched YouTube for a long time before the decision to record by ,y own, and I decided also spontanneously, I remember that I wanted to make a Vide Response, than I started with some makeups and some people liked it so I had no reason to stop with it and I continue till now.

Čím si myslíš, že dokážeš zaujmout své čtenáře/diváky? / How do you think, that you can take your readers/watchers?

Veľakrát počúvam, že mám zmysel pre humor, čo je na mieste (ale je to taký môj humor, ktorý nie každý môže pochopiť), som úprimná a viem si vyjadriť svoj názor a snažím sa do tých videí dávať niečo zo seba, ak teda nerátame mňa ako osobu, že. Tiež si myslím, že sa nájdu ľudia, ktorí sú chvíľkovo fascinovaní tým, že mám takmer identické dvojča, haha 😀 To by bolo k videám. Na blogu je to iné z toho titulu, že píšete a nemáte k dispozícii to, čím môžete zaujať vo videu. Mňa písanie baví, a za tých pár rokov, čo blogujem, som sa v tom dosť zlepšila. 🙂

I often hear, that I’m funny, and that’s true (but it’s just my humour, that not everyone can understand), I’m honest and I’m able to present my opinion and I try to give a piece of myself to the videos. I also think that there are fascinated for a while, that I have almost identical twin, haha 😀 It was for videos. On blog, it’s different, because you just write and you can’t do things, that can take the people like in videos. I like writting, and for the years I blog, I had improved a lot. 🙂

Lyanelle Beast

O čem nejradši točiš videa a o čem tě nejvíc baví psát na blog? / What do you like to do videos or write to your blog the most?

Videá mám najradšej kecacie, alebo líčenia. Baví ma točiť aj outfity, ale je to strašne časovo náročné a keď už sa k tomu aj dostanem, tak sa vyslovene hanbím, pretože ma netočí Alice sama v izbe, ale som vonku, a všade okolo sú ľudia. Je to taký divný pocit. A ja sa všeobecne aj nerada fotím niekym úplne cudzím, našťastie mám na to svojich ľudí (samospúšť a Kate – najlepšiu kamošku:)).

Na blog u mňa dlho nič neprispelo, nakoľko teraz absolútne nemám čas a ak ho aj mám, tak chcem najprv napísať príspevok so spoluprácou, aby som to mala “z krku”, čo niektorým ľuďom určite vadí, preto som sa doteraz ani k nijakému poriadnemu článku nedostala a mám kopec restov 😀

Najradšej mám ale články, kde sa môžem rozpísať, rozmýšľať, povedať svoj názor na niečo konkrétne, alebo iba tak uvažovať. A potom ešte rada pridávam posty s fotkami, lebo sa vždy teším na názory. 🙂

In videos I like talking or makeups the most. I like also recording outfits, but it’s very time consuming and when I do it, I feel really embarassing because Alice doesn’t record me just in my room, but I’m outside and all around me there are people. It’s just a strange feeling. I also don’t like to be photographed by some stranger, fortunatelly I have my people for it (self-timer and Kate – best friend:)).

On blog, I had add nothing new for a long time, because I absolutelly don’t have any free time and when I have it, I want to write an article about cooperation, to done it, and some people certanily mind, so I don’t write any good article for a long time and I have a couple of backlogs.

But at most I like the articles, when I can think and write about lot of things, tell my opinion for something or just consider about something. And I also like to add articles with photos and I’m always looking forward to the oopinions. 🙂


Na blogu i ve videích říkáš, že ráda fotíš. Co máš na focení ráda? Co fotíš nejraději a proč? / On your blog and in your videos, you say that you like to take photos. What do you like about photographing? What do you like to take photos of and why?
Fotenie milujem. Mám na tom rada to, že zachytávam v podstate niečo, čo už sa nikdy nezopakuje, pretože každá sekunda je podľa mňa jedinečná, a nikdy nič nebude kompletne rovnaké. A je celkom fajn to mať zachytené, a o to lepšie, keď si môžem povedať, že “Tak táto mi vyšla,”, jednoducho ma to proste napĺňa a je to pre mňa taký relax. Najradšej a najčastejšie fotím jedlo, potom mám celkom rada makro a strašne by som chcela fotiť ľudí. Či už na drzovku úplne neznámych v meste, alebo portréty.

I love photographing. I like the fact, that I’m capturing something, that will never recur again, because every secnd is just unique and nothing will be completely same again. And it’s a bit fine to have it captured and it’s even better to say that “This one has come offL”, it just fills me and it’s a kind of relax for me. I mostly love to take photos of food, than I also like makro a bit and I would love to take photos of people – don’t care if it would be taking photos of strangers in the streets or portrets.

Lyanelle Beast

Co jinak ráda děláš ve volném čase? / What do you also like to do in your free time?
Celkom rada pečiem. A učím sa variť. Mám rada knihy a čítanie, hudbu, poslednou dobou si strašne často spievam (haha :D) a tancujem, a chodím do fitka. A rada šoférujem, ale nie v meste, lebo tam je privysoká koncentrácia ľudí, ktorým podla mňa v živote nemali vydať papiere 😀

I like baking a bit. And I learn to cook. I like books and reading, music, in last time I often sing (haha :D) and tance, and go to fitness centre. And I like to drive a car, but not in the city, because there is a large concentration of people, who can’t drive at all 😀



Ještě jednou moc děkuju za rozhovor. / Thank you for the interview again 🙂

Ja ďakujem tebe, že si ma s týmto oslovila 🙂 Čítala som si niekoľko postov na tvojom blogu, väčšinou tie o anorexii a podobne. A páči sa mi tvoj postoj. Myslím si, že máš správny názor a tvoji čitatelia by to malo naozaj oceniť, pretože v dnešnej dobe je málo ľudí, ktorí čisto premýšľajú. 🙂 A verím tomu, že to oceňujú! 🙂

I thank you that you asked me for it 🙂 I have read some post on your blog, the post about anorexia etc. And I like your attitude. I think that you have the right opinion and your readers should appreciate it, because nowadays, there are really just few people, who think clearly. 🙂 And I believe that they appreciate it! 🙂