Put down the bag of chips and go run, fat guy!

Ach jo .. 
Od samého začátku challenge for size 36 jsem se celkem držela. Cvičení jsem za celé dva měsíce vynechala maximálně dvakrát nebo třikrát, jinak jsem cvičila celý den, a než jsem cokoliv snědla, dívala jsem se na tabulky s energetickými hodnotami. A je fakt, že jsem se po těch dvou měsících cítila daleko líp. Byla jsem mnohem mň unavená, měla jsem víc energie, a nějaké ty centimetry asi taky poskočily, protože jsou mi moje 38-ičky džíny dost volné.

Ovšem posledních pár dní mi přijde, že se pořád něčím cpu a se cvičením to taky není nijak slavné – dneska už mu sice třičtvrtě hodinky věnovala, ale jinak jsem na něj asi tři nebo čtyři dny kašlala úplně, jelikož dneska a včera mi bylo špatně a navíc jsme už několik dní vkuse unavená. Prostě děs, neberte si ze mě příklad! 😀 Ale s tím je konec .. Už je mi fajn, takže od zítřka zase pěkně začnu. Konečně bych se ráda dokopala k tomu, abych začala běhat – venku je už relativně teplo, takže už nemám žádnou výmluvu 🙂 Tudíž zítra mám v plánu jít si aspoň 20-30 minut zaběhat a pak ještě nějaký čas věnovat cardiu a posilování, popřípadě kickboxu, na kterém celkem ujíždím (obzvlášť na videích z kanálů XHIT a LionsgateBefit). Taky jsem si říkala, že bych zkusila nějakou krátkou dietu – třeba nějakou tu ovocnou na tři dny nebo tak něco, ale s mou velice “pevnou” vůlí bych asi nevytrvala ani jeden celý den. 

Oh man ..
Since the start of challenge gor size 36 I was doing really well. In the two months of challenge, I skipped the workout just twice or three times, otherwise I was working our every day, and also when I wanted to eat anything, I always looked to the table of energy values. And it’s fact, that after these two months, I felt really much better. I was less tired, I had a lot of more energy, and some centimetres probably disappeared too, because my 38-sized jeans don’t fit me anymore. 

But the last few days, I feel that I just eat so much and I’m not doing my workout – today I spent about three-quarters of an hour with working out, but the three or four days  I was doing nothing, because today and yesterday I was sick and the days before it I was too tired. It sucks, don’t take me as an example! 😀 But it’s the end of it now .. I feel good now, and I will start working out more since tomorrow. I finally wanna start running – it’s a bit warm outside, so I have no excuse now 🙂 So tomorrow I’m going to spend 20-30 minutes with running and then I wanna do some cardio and strengthening, or do some kicbox, that I really got used to (I especially love the videos by XHIT and LionsgateBefit channels). I also thought that I could try some short diet – for example some fruit three days diet or something like this, but with my very “strong” will, I would couldn’t probably withstand even one whole day. 

FITSPO 

 

continue reading ..

 
 
 
 
 
 
 
 

Leave a comment